Ul. Obrenovićeva br. Bb
TPC ”Kalča”
Lamela ”C” sprat III
Kancelarija 16 i 17
Tel. 018 – 504 – 781
RUKOVODILAC SLUŽBE ZA INTERNU REVIZIJU ORGANA I SLUŽBI:
Jelena Kovačević,
Ovlašćeni interni revizor u javnom sektoru,
diplomirani ekonomista
Tel: 018 50 47 81
Mob. tel: 064 833 00 14
e-mail: Jelena.Kovacevic@gu.ni.rs
Informator o radu Službe za internu reviziju organa i službi Grada Niša
DOKUMENTI:
- Odluka o osnivanju Službe za internu reviziju organa i službi Grada Niša, broj 927/2016 od 18.03.2016.g.
- Rešenje o postavljenju rukovodioca jedinice za internu reviziju organa i službi Grada Niša, broj 3928/2016 od 01.12.2016.g.
- Rešenje o postavljenju rukovodioca jedinice za internu reviziju organa i službi Grada Niša, broj 4161/2018-01 od 26.10.2018.godine („Službeni list Grada Niša” br.96/2018)
- Povelja interne revizije, br. 3207/2020-01 od 14.10.2020.godine
- Etički kodeks od 14.10.2020.godine
- Strateški plan za period 2021-2023.godine
- Godišnji plan za 2021.godinu
Grad Niš je na osnovu Odluke o osnivanju Službe za internu reviziju organa i službi Grada Niša uspostavio internu reviziju 2016. godine Rešenjem o imenovanju rukovodioca jedinice za internu reviziju u Službi za internu reviziju organa i službi Grada Niša („Službeni list grada Niša” br.138/2016 od 02.12.2016.godine).
U skladu sa članom 3. i 6. Pravilnika o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru („Službeni glasnik RS“, broj 99/2011 i 106/2013), Služba za internu reviziju organa i službi Grada Niša je uspostavljena kao posebna, funcionalno nezavisna organizaciona jedinica u okviru Grada Niša kao jedinice lokalne samouprave, koja neposredno izveštava Gradonačelnika.
Služba obavlja internu reviziju svih organizacionih delova korisnika javnih sredstava, svih programa, aktivnosti i procesa u nadležnosti korisnika javnih sredstava, uključujući i sredstava Evropske unije u skladu sa zakonom kojim se uređuje budžetski sistem, Pravilnikom o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru i Međunarodnim standardima interne revizije.
Služba za internu reviziju organa i službi Grada Niša svojim radom pomaže korisnicima budžetskih sredstava u postizanju njihovih ciljeva, primenjujući sistematičan i disciplinovan pristup u ocenjivanju sistema finansijskog upravljanja i kontrole u odnosu na:
- Identifikovanje rizika, procenu rizika i upravljanje rizikom od strane rukovodioca svih nivoa kod korisnika javnih sredstava;
- Usklađenost poslovanja sa zakonima, internim aktima i ugovorima;
- Pouzdanost i potpunost finansijskih i drugih informacija;
- Efikasnost, efektivnost i ekonomičnost poslovanja;
- Zaštitu sredstava i podataka (informacija);
- Izvršenje zadataka i postizanje ciljeva.
PRAVNI OKVIR:
- Zakon o budžetskom sistemu („Službeni glasnik RS“, br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 108/13, 142/14, 68/15, 103/15, 99/16 i 113/17)
- Statut Grada Niša – („Službeni list Grada Niša“, br. 88/2008 i 143/2016)
- Odluka o osnivanju Službe za internu reviziju organa i službi Grada Niša – („ Službeni list Grada Niša“,br.26/2016)
- Rešenje broj 3928/2016 od 01.12.2016.godine – („ Službeni list Grada Niša“, br.138/2016)
- Rešenje broj 4161/2018-01 od 26.10.2018.godine – („ Službeni list Grada Niša“, br.96/2018)
- Pravilnik o radu Službe za internu reviziju organa i službi Grada Niša – („ Slu-žbeni list Grada Niša“,br.151/2016)
- Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji rad.mesta Službe IROS Grada Niša
- Pravilnik o zvanjima, zanimanjima i platama zaposlenih