Сарадња Града Ниша и специјалне школе са домом ученика ”Бубањ”

  • 1-IMG_20181120_101942
  • 6-IMG_20181120_103937
  • 7-IMG-820d383951a0cdb331f3aac25271a38f-V
image_pdfimage_print

Секретаријат за пољоприведу је у сарадњи са предузећем „Аграрсервис“ из Доњег Матејевца а у циљу едуковања што већег броја најмлађих становника нашег Града успешно, окончао пројекат са специјалном школом са домом ученика ”Бубањ”. У склопу акције, специјалној школи поклоњено је два пластеника-тунела која ће деци користити да на практичним примерима развију основна знања о гајењу цвећа и поврћа а која ће свакако позитивно утицати на њихов даљи развој.

На основу захтева специјалне школе са домом ученика ”Бубањ” која остварује програм наставе и учења за образовни профил цвећар-вртлар и у поступку је верификације образовни профил повртар, организована су предавања за децу-ђаке са сметњама у развоју и инвалидитетом у организацији Секретаријата за пољопривреду и то две презентације у извођењу еминентних стручњака са територије Града Ниша који су на најбољи начин пренели основна знања о обради земљишта, о начину припреме расада, саме садње и даљег одржавања биљака у пластеницима. Презентацијама су присуствовала како деца тако и њихови родитељи који су овај пројекат оценили највишим оценама и као прави начин за укључивање локалне самоуправе и друштвено одговорних предузећа у раст и развој своје деце.

Сарадњу Секретаријата за пољопривреду и школе свесрдно је подржао и Градоначелник Града Ниша Дарко Булатовић уз констатацију да ова сарадња показује пут којим сви морамо да се руководимо и да свако у оквиру својих могућности мора помогати ономе коме је помоћ најпотребнија. Нагласио је и да ће Град Ниш и надаље помагати сваком детету на градском и сеоском подручју да развија своје способности јер нам је свако дете битно и трудићемо се да свакоме обезбедимо што квалитетнији развој.

Секретар секретаријата Саша Стоиљковић највио је да ће и надаље стручна лица из Секретаријата за пољопривреду са децом и васпитачима школе наставити интезивну сарадњу како би се пренос знања наставио.

 

 

 

 

You may also like...