Студенти нишког Економског факултета у финалу престижног такмичења

Заменик градоначелника Ниша проф.др Милош Банђур примио је у Градској кући декана Економског факултета У Нишу проф.др Јадранку Ђуровић Тодоровић заједно са тимом студената са овог факултета, који је  освојио прво место  на регионалном финалу једног од најзначајнијих и највећих светских студентских такмичења –  „Лореал Брендсторм“.

Александра Ђорђевић, Новак Стаменковић и Јелена Тодоровић чине тим „Стилистико“ који ће, уз колеге из Хрватске, представити своје иновативне пројекте на светском финалу у Паризу.

Са циљем да привуче што већи број младих иноватора из различитих подручја, Лореал Брендсторм је за ову годину припремио две категорије такмичења: БРЕНД ИЗАЗОВ – за студенте економије, маркетинга и комуникација, где је ове године победу однео тим „Стилистико“ из Ниша и ТЕХНОЛОШКИ ИЗАЗОВ за све будуће инжењере, односно студенте факултета техничких наука, где су победу обезбедили чланови тима „ГРУМ“ из Хрватске.

У присуству шефа Канцеларије за младе Стевана Живковића и секретара Скупштине Града Ниша Ружице Ђорђевић, заменик градоначелника уручио је студентима лап топове и пожелео им пуно успеха у финалу овог такмичења, где по први пут учествују студенти са неког од Економских факултета из Србије.




ПОВЕЋАН БРОЈ ТУРИСТА У ПРВОМ КВАРТАЛУ ОВЕ ГОДИНЕ ЗА 39 ОДСТО

У првом кварталу ове године(јануар-април), забележен је пораст броја туриста у Нишу за 39 одсто у односу на исти период прошле године, од чега је чак 50 одсто више страних туриста боравило у нашем граду, док је број домаћих гостију увећан за 31 одсто.

Укупан број остварених ноћења за исти период ове године увећан је за 22 процента. Од тога, за 35 одсто увећан је број ноћења странаца, а за 12 одсто број ноћења домаћих туриста.

Очекује се наставак позитивног тренда и даље повећање броја оних који Ниш виде као интересантну дестинацију. У наредном периоду биће настављена промоција Ниша као туристичке дестинације и то на Данима Србије у Темишвару, а потом и у оквиру кампање „Моја Србија“ у току јуна и јула месеца, а очекује нас и промоција града на Данима Србије који се одржавају у Солуну 12.јула.

Туристичка организација Ниша ће са авио компанијом RyanAir током јуна месеца реализовати и заједничку кампању преко web сајта компаније у трајању од три недеље и то у земљама у којима ова компанија има директне летове са нишког аеродрома и и на тај начин покушати да у Ниш привуче још већи број туриста.