Пет година Дирекције за јавни градски превоз

У сали Универзитета у Нишу свечано је обележен јубилеј,пет година постојања Дирекције за јавни градски превоз.
У присутву бројних званица и градоначелника Дарка Булатовића презентовани су резултати рада дирекције и уручене захвалнице заслужним појединцима.
Од свог оснивања 2011.године Дирекција константно предузима мере у циљу побољшања квалитета система јавног превоза у Нишу.
Од 2013. године Дирекција преузима управљање Приградском аутобуском станицом са које се сада врши прихват и отпрема аутобуса и путника ка приградским насељима.
Данас је ова станица функционално опремљена, оспособљена је климатизована чекаоница, уведен бесплатан Wi – Fi интернет, уграђен разгласни систем и постављени дисплеји са измењивим садржајем за информисање путника.
Од 1. септембра 2014. године Дирекција, прва у Србији организује систем јавног превоза по моделу јавно – приватног партнерства. Овим новим системом јавног превоза комплетна реализација превоза путника на територији града Ниша, која подразумева и приходовање средстава од продаје карата и плаћање превозницима за извршене услуге превоза, поверава се ЈКП-у Дирекција за јавни превоз Града Ниша.
Увођењм новог система ефекти по буџет града су знатно повољнији па су примера ради издвајања из буџета мања за 260 милиона динара у 2015. у односу на 2012. Годину.
Повећани су приходи од продаје појединачних, полумесечних и месечних карата; повећан је укупан број остварених појединачних вожњи; створене су могућности за умањење прихода превозницима у случају да не пруже услуге превоза уговореног квалитета; смањен је број изгубљених полазака аутобуса; укинута је толеранција од 2% на остварење планираног реда вожње; повећан је број контрола путника и број издатих доплатних карата и опомена путницима који у моменту контроле немају исправну возну исправу.
Даља модернизација обухвата електронски систем продаје карата . Предност овог система у односу на пређашњи је у томе да сада постоји евиденција у реалном времену о броју продатих карата, тј. кретању путника по линијама, као и да је смањена могућност злоупотребе приликомпродаје карата од стране возача и кондуктера.